Výslovnostní styly v textech televizních reklamních spotů

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kolář, Josef (Dissertant)
Other Authors: Göttlichová, Marcela (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2010
Subjects:
Physical Description: 48 s.

Cover

LEADER 01240ntm a22003137u 4500
001 zp13621
041 |a cze 
100 1 |a Kolář, Josef  |4 dis 
245 1 0 |a Výslovnostní styly v textech televizních reklamních spotů 
246 |a Pronunciation styles in the texts of television commercials 
260 |c 2010 
300 |a 48 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a výslovnostní styly 
653 |a mluvená řeč 
653 |a televizní reklama 
653 |a pronunciation styles 
653 |a spoken language 
653 |a television spots 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Göttlichová, Marcela  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/13874  |y Plný text v Digitální knihovně UTB