Vnímání reklamních sdělení značky Kofola u vybrané cílové skupiny

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hudcová, Alena (Dissertant)
Other Authors: Vysekalová, Jitka (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2010
Subjects:
Physical Description: 52 s.

Cover

LEADER 01367ntm a22003857u 4500
001 zp13617
041 |a cze 
100 1 |a Hudcová, Alena  |4 dis 
245 1 0 |a Vnímání reklamních sdělení značky Kofola u vybrané cílové skupiny 
246 |a Perception of the brand Kofola advertisment messages by selected target group 
260 |c 2010 
300 |a 52 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Kofola 
653 |a reklama 
653 |a značka 
653 |a komunikace 
653 |a vnímání 
653 |a názor 
653 |a Kofola 
653 |a advertisement 
653 |a brand 
653 |a communication 
653 |a perception 
653 |a opinion 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Vysekalová, Jitka  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/13644  |y Plný text v Digitální knihovně UTB