Analýza papežské návštěvy Benedikta XVI. v ČR z hlediska marketingových komunikací

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Heger, Milan (Dissertant)
Other Authors: Bačuvčík, Radim (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2010
Subjects:
Physical Description: 56 s.

Cover

LEADER 01370ntm a22003617u 4500
001 zp13613
041 |a cze 
100 1 |a Heger, Milan  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza papežské návštěvy Benedikta XVI. v ČR z hlediska marketingových komunikací 
246 |a Analysis of visit of pope Benedict XVI to the Czech Republic from the marketing viewpoint 
260 |c 2010 
300 |a 56 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a event 
653 |a náboženství 
653 |a press relations 
653 |a public relations 
653 |a marketing 
653 |a event 
653 |a religion 
653 |a press relations 
653 |a public relations 
653 |a marketing 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Bačuvčík, Radim  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/11330  |y Plný text v Digitální knihovně UTB