Využítí nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Durďák, Aleš (Dissertant)
Other Authors: Navrátilová, Svatava (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2010
Subjects:
Physical Description: 80 s.

Cover

LEADER 01412ntm a22003617u 4500
001 zp13608
041 |a cze 
100 1 |a Durďák, Aleš  |4 dis 
245 1 0 |a Využítí nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace 
246 |a Usage of PR instruments within the framework of organization strategy 
260 |c 2010 
300 |a 80 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Nezisková organizace 
653 |a public relations 
653 |a media relations 
653 |a public relations strategie 
653 |a budování značky 
653 |a Non-profit organizations 
653 |a public relations 
653 |a media relations 
653 |a public relations strategy 
653 |a brand building 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Navrátilová, Svatava  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/13241  |y Plný text v Digitální knihovně UTB