Politický marketing a užití prvků politainmentu ve volbách do PSP ČR 2010

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Budinský, Jiří (Dissertant)
Other Authors: Navrátilová, Svatava (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2010
Subjects:
Physical Description: 73 s., 6 s. příloh

Cover

LEADER 01617ntm a22004217u 4500
001 zp13603
041 |a cze 
100 1 |a Budinský, Jiří  |4 dis 
245 1 0 |a Politický marketing a užití prvků politainmentu ve volbách do PSP ČR 2010 
246 |a Political marketing and the use of elements of politainment in elections to the Parliament of the Czech Republic 2010 
260 |c 2010 
300 |a 73 s., 6 s. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a politický marketing 
653 |a politický trh 
653 |a marketing 
653 |a politainment 
653 |a infotainment 
653 |a volební program 
653 |a předvolební kampaň 
653 |a komunikační strategie 
653 |a political marketing 
653 |a political market 
653 |a marketing 
653 |a politainment 
653 |a infotainment 
653 |a ellection campaign 
653 |a comunication strategy 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Navrátilová, Svatava  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/11228  |y Plný text v Digitální knihovně UTB