Návrh reklamní kampaně pro společnost Talta, a.s. a její dceřinou společnost Quickfin Real, s.r.o

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Matela, Martin (Dissertant)
Other Authors: Jandásek, Přemysl (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2010
Subjects:
Physical Description: 77 s., 2 s. příloh

Cover

LEADER 01558ntm a22004337u 4500
001 zp13561
041 |a cze 
100 1 |a Matela, Martin  |4 dis 
245 1 0 |a Návrh reklamní kampaně pro společnost Talta, a.s. a její dceřinou společnost Quickfin Real, s.r.o 
246 |a Proposal of advertising campaign for company Talta, a.s. and her subsidiary Quickfin Real, s.r.o 
260 |c 2010 
300 |a 77 s., 2 s. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing 
653 |a reklama 
653 |a segmentace 
653 |a propagace 
653 |a marketingový plán 
653 |a propagační plán 
653 |a realitní trh 
653 |a finanční trh 
653 |a marketing 
653 |a advertising 
653 |a segmentation 
653 |a promotion 
653 |a marketing plan 
653 |a marketing plan 
653 |a real estate market 
653 |a financial market 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Jandásek, Přemysl  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/12226  |y Plný text v Digitální knihovně UTB