Analýza kulturních zvyklostí spotřebitelů na bulharském trhu a jejich využití při plánování komunikační strategie značky Continental

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kostíková, Lucie (Dissertant)
Other Authors: Piska, Josef (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2010
Subjects:
Physical Description: 50 s.

Cover

LEADER 01791ntm a22004337u 4500
001 zp13553
041 |a cze 
100 1 |a Kostíková, Lucie  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza kulturních zvyklostí spotřebitelů na bulharském trhu a jejich využití při plánování komunikační strategie značky Continental 
246 |a Analysis of Cultural Habits in the Bulgarian Market and Their Use in Planning the Communication Strategy of the Brand Continental 
260 |c 2010 
300 |a 50 s. 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Kultura 
653 |a Hofstedeho kulturní dimenze 
653 |a kulturní dimenze podle Fonse Trompenaarse 
653 |a komunikační strategie 
653 |a komunikační mix 
653 |a Barum Continental spol. s r. o 
653 |a bulharský trh 
653 |a analýza kulturních zvyklostí 
653 |a A culture 
653 |a Hofstede's cultural dimensions 
653 |a Trompenaars's cultural dimensions 
653 |a a communication strategy 
653 |a a communication mix 
653 |a Barum Continental Company Ltd 
653 |a Bulgarian market 
653 |a cultural customs analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Piska, Josef  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/13561  |y Plný text v Digitální knihovně UTB