Analýza marketingové akce na podporu prodeje firmy HP TRONIC Zlín, spol. s r. o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Brunclíková, Hana (Dissertant)
Other Authors: Komín, Bohuslav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2010
Subjects:
Physical Description: 80 s., 11 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01498ntm a22004097u 4500
001 zp13552
041 |a cze 
100 1 |a Brunclíková, Hana  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingové akce na podporu prodeje firmy HP TRONIC Zlín, spol. s r. o. 
246 |a Analysis of marketing events to promote sales of HP TRONIC Zlín, Ltd. 
260 |c 2010 
300 |a 80 s., 11 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a průmyslový marketing 
653 |a komunikační mix 
653 |a podpora prodeje 
653 |a veletrhy 
653 |a výstavy 
653 |a event marketing 
653 |a marketingový průzkum 
653 |a industrial marketing 
653 |a communications mix 
653 |a sales promotion 
653 |a trade fairs 
653 |a exhibitions 
653 |a event marketing 
653 |a marketing research 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Komín, Bohuslav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/11149  |y Plný text v Digitální knihovně UTB