Situační analýza firmy Novesta sport, spol. s r.o. jako součást marketingového plánu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Lochmanová, Lucie (Dissertant)
Other Authors: Cibulka, Bronislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2010
Subjects:
Physical Description: 73 s., 3 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01439ntm a22003617u 4500
001 zp13547
041 |a cze 
100 1 |a Lochmanová, Lucie  |4 dis 
245 1 0 |a Situační analýza firmy Novesta sport, spol. s r.o. jako součást marketingového plánu 
246 |a The situation analysis of the firm Novesta sport, Ltd. as a part of a marketing plan 
260 |c 2010 
300 |a 73 s., 3 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a marketingový plán 
653 |a analýza současné situace 
653 |a SWOT analýza 
653 |a analýza konkurence 
653 |a analýza okolí 
653 |a marketing plan 
653 |a analysis of current situation 
653 |a SWOT analysis 
653 |a competitive analysis 
653 |a analysis environment 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Cibulka, Bronislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/13254  |y Plný text v Digitální knihovně UTB