Marketingový komunikační plán firmy Moravské sklárny Květná s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Jestřabík, Martin (Dissertant)
Other Authors: Zderčík, Antonín (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2010
Subjects:
Physical Description: 77 s., 10 s. obr. příloh.

Cover

LEADER 01479ntm a22003617u 4500
001 zp13498
041 |a cze 
100 1 |a Jestřabík, Martin  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingový komunikační plán firmy Moravské sklárny Květná s.r.o. 
246 |a Marketing communication plan of the company Moravské sklárny Květná s.r.o. 
260 |c 2010 
300 |a 77 s., 10 s. obr. příloh. 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingový komunikační plán 
653 |a nástroje komunikačního mixu 
653 |a cílová skupina 
653 |a komunikační cíle 
653 |a riziková analýza a nákladová analýza 
653 |a marketing communication plan 
653 |a marketing communication tools 
653 |a target group 
653 |a goals of communication 
653 |a risk analyses and cost analyses 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Zderčík, Antonín  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/13143  |y Plný text v Digitální knihovně UTB