Vytvoření projektu "Tekuté dárky" za účelem rozšíření segmentu zákazníků

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Janečková, Lucie (Dissertant)
Other Authors: Vorlová, Růžena (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2010
Subjects:
Physical Description: 76 s., 8 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01547ntm a22004097u 4500
001 zp13489
041 |a cze 
100 1 |a Janečková, Lucie  |4 dis 
245 1 0 |a Vytvoření projektu "Tekuté dárky" za účelem rozšíření segmentu zákazníků 
246 |a Creation of project "Liquidy presents" for purpose of enlargement of customer's segment 
260 |c 2010 
300 |a 76 s., 8 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a marketingový mix 
653 |a výrobek 
653 |a zavedení nového výrobku na trh 
653 |a životní cyklus výrobku 
653 |a průzkum trhu 
653 |a segmentace trhu 
653 |a marketing communications 
653 |a marketing mix 
653 |a product 
653 |a product launch 
653 |a product life cycle 
653 |a market research 
653 |a market segmentation 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Vorlová, Růžena  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/12105  |y Plný text v Digitální knihovně UTB