Analýza konkurence firmy Roltechnik, a.s. se zaměřením na znalost značky

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Harásková, Ilona (Dissertant)
Other Authors: Alfery, Hana (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2010
Subjects:
Physical Description: 68 s, 1 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01367ntm a22003617u 4500
001 zp13487
041 |a cze 
100 1 |a Harásková, Ilona  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza konkurence firmy Roltechnik, a.s. se zaměřením na znalost značky 
246 |a Competition analysis of the company Roltechnik, a.s. focusing primarily on knowledge of the brand. 
260 |c 2010 
300 |a 68 s, 1 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a SWOT analýza 
653 |a konkurence 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a konkurenceschopnost 
653 |a značka 
653 |a SWOT analysis 
653 |a competition 
653 |a marketing research 
653 |a competitive strength 
653 |a brand 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Alfery, Hana  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/11660  |y Plný text v Digitální knihovně UTB