Analýza marketingového mixu a služeb v rámci dotačního programu Zelená úsporám konkurenčních firem společnosti VPO Protivanov, a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Takáč, Michal (Dissertant)
Other Authors Burián, Tomáš (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published 2010
Subjects
Online AccessPlný text v Digitální knihovně UTB
Physical Description73s., 5s. obr. příloh

Cover

LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp13448
041 |a cze 
100 1 |a Takáč, Michal  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingového mixu a služeb v rámci dotačního programu Zelená úsporám konkurenčních firem společnosti VPO Protivanov, a.s. 
246 |a Analysis of marketing mix and services which are related to the competitors of VPO Protivanov, a.s. within subsidy "Zelená úsporám'q 
260 |c 2010 
300 |a 73s., 5s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Analýza 
653 |a marketingový mix 
653 |a konkurence 
653 |a služby 
653 |a rentabilita 
653 |a Analysis 
653 |a marketing mix 
653 |a competition 
653 |a services 
653 |a profitability 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Burián, Tomáš  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/11619  |y Plný text v Digitální knihovně UTB