Analýza a návrh na zdokonalení marketngového mixu ve strojírenské firmě

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Poláková, Kateřina (Dissertant)
Other Authors: Plaček, Robert (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2010
Subjects:
Physical Description: 74 s., 6 s. obr. příloh.

Cover

LEADER 01332ntm a22003617u 4500
001 zp13445
041 |a cze 
100 1 |a Poláková, Kateřina  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza a návrh na zdokonalení marketngového mixu ve strojírenské firmě 
246 |a The analysis and proposal for improvement of marketing mix in the engeneering company 
260 |c 2010 
300 |a 74 s., 6 s. obr. příloh. 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a marketingový mix 
653 |a produkt 
653 |a cena 
653 |a propagace 
653 |a distribuce 
653 |a marketing mix 
653 |a product 
653 |a price 
653 |a promotion 
653 |a distribution 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Plaček, Robert  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/14075  |y Plný text v Digitální knihovně UTB