Analýza trhového správania sa zákazníkov v segmente interiérových dverí

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Ovšáková, Veronika (Dissertant)
Other Authors: Švehla, Ivan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2010
Subjects:
Physical Description: 63 s., 6 s. príloh

Cover

LEADER 01315ntm a22003617u 4500
001 zp13443
041 |a cze 
100 1 |a Ovšáková, Veronika  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza trhového správania sa zákazníkov v segmente interiérových dverí 
246 |a Analisys of market behavior of customers in the interior door segment 
260 |c 2010 
300 |a 63 s., 6 s. príloh 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a spotrebiteľ 
653 |a interiérové dvere 
653 |a dotazník 
653 |a dopyt 
653 |a segment 
653 |a consumer 
653 |a interior doors 
653 |a questionnaire 
653 |a demand 
653 |a segment 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Švehla, Ivan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/12506  |y Plný text v Digitální knihovně UTB