Spodní část pyramidy: Nový přístup k marketingové strategii

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Saha, Anusua (Dissertant)
Other Authors Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published 2009
Subjects
Online AccessPlný text v Digitální knihovně UTB

Cover

LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp13371
041 |a cze 
100 1 |a Saha, Anusua  |4 dis 
245 1 0 |a Spodní část pyramidy: Nový přístup k marketingové strategii 
246 |a Bottom of the Pyramid: A Novel Approach of Marketing Strategy 
260 |c 2009 
500 |a Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi 
500 |a Studijní obor: English for Business Administration 
500 |a Ústav: Ústav anglistiky a amerikanistiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/10010  |y Plný text v Digitální knihovně UTB