Analýza marketingového mixu firmy C. B. S. Kovoobrábění s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Ševců, Adam (Dissertant)
Other Authors: Taraba, Pavel (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 49 s.

Cover

LEADER 01275ntm a22003617u 4500
001 zp13342
041 |a cze 
100 1 |a Ševců, Adam  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingového mixu firmy C. B. S. Kovoobrábění s.r.o. 
246 |a Analysis of Marketing Mix in the Company C. B. S. Kovoobrábění s.r.o. 
260 |c 2009 
300 |a 49 s. 
500 |a Studijní obor: Logistika a management 
500 |a Studijní obor: Logistics and Management 
500 |a Ústav: Institut bezpečnostních technologií 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Technology 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketingový mix 
653 |a cena 
653 |a výrobek 
653 |a distribuce 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a Marketing mix 
653 |a product 
653 |a price 
653 |a promotion 
653 |a marketing communication 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Taraba, Pavel  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Technology  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/11012  |y Plný text v Digitální knihovně UTB