Využití marketingového přístupu jako nástroje na zvýšení konkurenceschopnosti ve firmě RAAB COMPUTER

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hudousková, Marcela (Dissertant)
Other Authors: Taraba, Pavel (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 57 s., 3 s.

Cover

LEADER 01481ntm a22003857u 4500
001 zp13339
041 |a cze 
100 1 |a Hudousková, Marcela  |4 dis 
245 1 0 |a Využití marketingového přístupu jako nástroje na zvýšení konkurenceschopnosti ve firmě RAAB COMPUTER 
246 |a The Utilization of marketing access as a tool for enhancing competitiveness of RAAB COMPUTER 
260 |c 2009 
300 |a 57 s., 3 s. 
500 |a Studijní obor: Logistika a management 
500 |a Studijní obor: Logistics and Management 
500 |a Ústav: Institut bezpečnostních technologií 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Technology 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketing 
653 |a marketingová mix 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a marketingový komunikační mix 
653 |a konkurence 
653 |a konkurenční strategie 
653 |a Marketing 
653 |a marketing mix 
653 |a marketing communication 
653 |a marketing communication mix 
653 |a competition 
653 |a competitive strategy 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Taraba, Pavel  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Technology  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/8541  |y Plný text v Digitální knihovně UTB