Životní cyklus výrobku(jak udržet na trhu stávající výrobek, než přijde nový)

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hnilicová, Magdaléna (Dissertant)
Other Authors: Taraba, Pavel (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
trh
Physical Description: 49 s.

Cover

LEADER 01364ntm a22003857u 4500
001 zp13335
041 |a cze 
100 1 |a Hnilicová, Magdaléna  |4 dis 
245 1 0 |a Životní cyklus výrobku(jak udržet na trhu stávající výrobek, než přijde nový) 
246 |a Product life cycle( how keep product on market, before new version of product will comes) 
260 |c 2009 
300 |a 49 s. 
500 |a Studijní obor: Logistika a management 
500 |a Studijní obor: Logistics and Management 
500 |a Ústav: Institut bezpečnostních technologií 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Technology 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketing 
653 |a marketingový mix 
653 |a životní cyklus 
653 |a výrobek 
653 |a trh 
653 |a Bostonská matice 
653 |a marketing 
653 |a marketing mix 
653 |a life cycle 
653 |a product 
653 |a market 
653 |a Boston Diagram 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Taraba, Pavel  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Technology  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/8652  |y Plný text v Digitální knihovně UTB