Podnikatelský plán fiktivní firmy a její uvedení na trh za pomoci komunikačního plánu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Švrčková, Martina (Dissertant)
Other Authors: Konečný, Jiří (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 67 s., 4 s. příloh

Cover

LEADER 01332ntm a22003137u 4500
001 zp13257
041 |a cze 
100 1 |a Švrčková, Martina  |4 dis 
245 1 0 |a Podnikatelský plán fiktivní firmy a její uvedení na trh za pomoci komunikačního plánu 
246 |a A Business Plan of a Fictive Company and Its Market Introduction by the Aid of a Communication Plan 
260 |c 2009 
300 |a 67 s., 4 s. příloh 
500 |a Studijní obor: Logistika a management 
500 |a Studijní obor: Logistics and Management 
500 |a Ústav: Institut bezpečnostních technologií 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Technology 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.05.2039 
653 |a podnikatelský plán 
653 |a komunikační plán 
653 |a financování podniku 
653 |a a business plan 
653 |a a communication plan 
653 |a funding of a company 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Konečný, Jiří  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Technology  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/8331  |y Plný text v Digitální knihovně UTB