|
|
|
|
| LEADER |
00000ntm a22000007u 4500 |
| 001 |
zp13162 |
| 041 |
|
|
|a cze
|
| 100 |
1 |
|
|a Korandová, Milena
|4 dis
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Letecké opravny motorů Kbely (Vliv sloučení LOM a LOK)
|
| 246 |
|
|
|a Kbely Aero Engine Service Shop (Effect of the consolidation of LOM and LOK)
|
| 260 |
|
|
|c 2009
|
| 300 |
|
|
|a 76 s.
|
| 500 |
|
|
|a Studijní obor: Řízení technologických rizik
|
| 500 |
|
|
|a Studijní obor: Technological Risk Management
|
| 500 |
|
|
|a Ústav: Institut bezpečnostních technologií
|
| 500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická
|
| 500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Technology
|
| 506 |
|
|
|a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.05.2039
|
| 653 |
|
|
|a letecké opravny
|
| 653 |
|
|
|a letiště Praha-Kbely
|
| 653 |
|
|
|a zátěž na obyvatelstvo
|
| 653 |
|
|
|a air service shops
|
| 653 |
|
|
|a the Prague-Kbely Airport
|
| 653 |
|
|
|a population stress
|
| 655 |
|
4 |
|a diplomová práce
|
| 700 |
1 |
|
|a Mrkvička, Vladimír
|4 ths
|
| 710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická
|4 dgg
|
| 710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Technology
|4 dgg
|
| 856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/9470
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|