1. Teoretická část: Imaginativní generace slovenských (nejen) famáků generace 50. let 2. Praktická část: a, Série plakátů: Vzděláván b) katalog výrobků nebo služeb: Vyplaveniny c) volný výstavní soubor: Móda

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Pischinger, Viktor (Dissertant)
Other Authors Fišerová, Lucia (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published 2009
Subjects
Online AccessPlný text v Digitální knihovně UTB
Physical Description31 s., 2 s. obr. příloh

Cover

More Information
Item Description:Studijní obor: Multimedia a design - Reklamní fotografie
Studijní obor: Multimedia and Design - Advertising Photography
Ústav: Ústav reklamní fotografie a grafiky
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications
Access:Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.06.2019
Physical Description:31 s., 2 s. obr. příloh