Analýza konkurenčního prostředí společnosti Mercedes-Benz Česká Republika s.r.o. - LKW Retail na území České Republiky

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Tlusťák, Adam (Dissertant)
Other Authors: Kulíšková, Klára (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 141 s.

Cover

LEADER 01546ntm a22003377u 4500
001 zp13059
041 |a cze 
100 1 |a Tlusťák, Adam  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza konkurenčního prostředí společnosti Mercedes-Benz Česká Republika s.r.o. - LKW Retail na území České Republiky 
246 |a The analysis of the competitive environment of the company Mercedes-Benz Česká Reblika s.r.o. - LKW Retail on Czech soil 
260 |c 2009 
300 |a 141 s. 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 28.04.2039 
653 |a Analýza konkurenčního prostředí 
653 |a Porterův pěti faktorový model 
653 |a SWOT analýza 
653 |a strate-gické marketingové plánování 
653 |a The analyse of competitive surroundings 
653 |a the Porter five factor model 
653 |a SWOT analyse 
653 |a the strategical marketing planning 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kulíšková, Klára  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/10180  |y Plný text v Digitální knihovně UTB