Proniknutí společnosti ZELENKA Czech Republic na německý trh

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Novák, Martin (Dissertant)
Other Authors: Zelenka, Roman (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 71 s., 10 s. přílohy

Cover

LEADER 01378ntm a22003377u 4500
001 zp13055
041 |a cze 
100 1 |a Novák, Martin  |4 dis 
245 1 0 |a Proniknutí společnosti ZELENKA Czech Republic na německý trh 
246 |a PENETRATING OF THE COMPANY ZELENKA CZECH REPUBLIC INTO THE GERMAN MARKET 
260 |c 2009 
300 |a 71 s., 10 s. přílohy 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 28.04.2039 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a jazykové služby 
653 |a daňový systém v Německu 
653 |a obchodní společnosti v Německu 
653 |a Marketing research 
653 |a language services 
653 |a tax system in Germany 
653 |a companies in Germany 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Zelenka, Roman  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/8022  |y Plný text v Digitální knihovně UTB