Marketingová strategie závodu Obaly v období ekonomické recese

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Melicharová, Eva (Dissertant)
Other Authors: Hampl, Josef (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 75 s., 7 s. obr. priloh.

Cover

LEADER 01479ntm a22004097u 4500
001 zp13053
041 |a cze 
100 1 |a Melicharová, Eva  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingová strategie závodu Obaly v období ekonomické recese 
246 |a Marketing strategy of division Obaly in the period of economic recession 
260 |c 2009 
300 |a 75 s., 7 s. obr. priloh. 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a strategie 
653 |a ekonomická recese 
653 |a SWOT analýza 
653 |a strategický cíl 
653 |a krizový scénář 
653 |a strategický scénář 
653 |a implementace strategie 
653 |a strategy 
653 |a economic recession 
653 |a SWOT analysis 
653 |a strategic aim 
653 |a crisis plan 
653 |a strategic plan 
653 |a strategy implementation 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Hampl, Josef  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/10120  |y Plný text v Digitální knihovně UTB