Analýza konkurenčního prostředí firmy Coca-Cola HBC Česká republika, spol. s r. o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Gregorová, Nikol (Dissertant)
Other Authors: Brišová, Hana (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 59 s.

Cover

LEADER 01586ntm a22004337u 4500
001 zp13049
041 |a cze 
100 1 |a Gregorová, Nikol  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza konkurenčního prostředí firmy Coca-Cola HBC Česká republika, spol. s r. o. 
246 |a Analysis of a competitive environment of the firm Coca-Cola HBC Czech Republic, Ltd. 
260 |c 2009 
300 |a 59 s. 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a marketing 
653 |a strategický marketing 
653 |a konkurence 
653 |a analýza konkurence 
653 |a SWOT analýza 
653 |a tržní podíl 
653 |a marketingový mix 
653 |a Porterův 5-faktorový model 
653 |a marketing 
653 |a strategic marketing 
653 |a competition 
653 |a analysis of the competition 
653 |a SWOT analysis 
653 |a market share 
653 |a marketing mix 
653 |a Porter's 5-factor model 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Brišová, Hana  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/10965  |y Plný text v Digitální knihovně UTB