Marketingový výzkum na trhu s ortopedickou obuví a návrh reklamní kampaně obuvi MEDI směrem k vybraným zákaznickým skupinám

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Šabacký, Pavel (Dissertant)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published 2005
Subjects
Online AccessPlný text v Digitální knihovně UTB

Cover

LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp1304
041 |a cze 
100 1 |a Šabacký, Pavel  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingový výzkum na trhu s ortopedickou obuví a návrh reklamní kampaně obuvi MEDI směrem k vybraným zákaznickým skupinám 
246 |a Marketing research on the orthepedic footware market and proposal for an advertising campaign for MEDI footware towards select customer groups 
260 |c 2005 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
655 4 |a bakalářská práce 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/36074  |y Plný text v Digitální knihovně UTB