Projekt zvýšení konkurenceschopnosti hotelu Zámek Zábřeh využitím nástrojů marketingového mixu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Baranová, Lucie (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 120 s., 7 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01521ntm a22003617u 4500
001 zp12976
041 |a cze 
100 1 |a Baranová, Lucie  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zvýšení konkurenceschopnosti hotelu Zámek Zábřeh využitím nástrojů marketingového mixu 
246 |a Project of competitiveness increasing of the hotel Zámek Zábřeh with the use of marketing mix implements 
260 |c 2009 
300 |a 120 s., 7 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2014 
653 |a Marketing hotelových služeb 
653 |a marketingový mix 
653 |a konkurenceschopnost 
653 |a SWOT analýza 
653 |a PEST analýza 
653 |a Marketing of hotel services 
653 |a marketing mix 
653 |a competitive advantage 
653 |a SWOT analysis 
653 |a PEST analysis 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/9194  |y Plný text v Digitální knihovně UTB