Projekt marketingové komunikace pivovaru Bon s vyu-žitím nových trendů v marketingové komunikaci.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Zezulka, Richard (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 99 s.

Cover

LEADER 01521ntm a22003857u 4500
001 zp12449
041 |a cze 
100 1 |a Zezulka, Richard  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt marketingové komunikace pivovaru Bon s vyu-žitím nových trendů v marketingové komunikaci. 
246 |a Marketing Communication Project of Bon Brewery Using the New Marketing Communication's Trends. 
260 |c 2009 
300 |a 99 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a pivovarnictví 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a marketingový mix 
653 |a guerilla marketing 
653 |a community marketing 
653 |a word-of-mouth marketing 
653 |a brewery 
653 |a marketing communication 
653 |a marketing mix 
653 |a guerilla marketing 
653 |a community marketing 
653 |a word-of-mouth marketing 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/10103  |y Plný text v Digitální knihovně UTB