Projekt zavádění prvků systému CRM ve společnosti Lázně Luhačovice, a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vylimcová, Šárka (Dissertant)
Other Authors: Staňková, Pavla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
CRM
Physical Description: 98 s., 13 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01580ntm a22003857u 4500
001 zp12445
041 |a cze 
100 1 |a Vylimcová, Šárka  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zavádění prvků systému CRM ve společnosti Lázně Luhačovice, a.s. 
246 |a The project of implementation of CRM system into a company Lázně Luhačovice, a.s. 
260 |c 2009 
300 |a 98 s., 13 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2011 
653 |a Customer Relationship Management 
653 |a CRM 
653 |a segmentace zákazníků 
653 |a vztahy se zákazníky 
653 |a loajalita zákazníka 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a Customer Relationship Management 
653 |a CRM 
653 |a customer's segmentation 
653 |a customer relationship 
653 |a customer's loayality 
653 |a marketing communication 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Staňková, Pavla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/10996  |y Plný text v Digitální knihovně UTB