Plán integrované marketingové komunikace společnosti AmerSport na rok 2009

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Valčíková, Šárka (Dissertant)
Other Authors: Staňková, Pavla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 114 s., 13 s. obr. priloh.

Cover

LEADER 01422ntm a22003377u 4500
001 zp12443
041 |a cze 
100 1 |a Valčíková, Šárka  |4 dis 
245 1 0 |a Plán integrované marketingové komunikace společnosti AmerSport na rok 2009 
246 |a Amersport Integrated Marketing Communication Plan for 2009 
260 |c 2009 
300 |a 114 s., 13 s. obr. priloh. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a integrovaná marketingová komunikace 
653 |a komunikační mix 
653 |a nástroje marketingové komunikace 
653 |a komunikační strategie 
653 |a integrated marketing communication 
653 |a communication mixture 
653 |a marketing communication instruments 
653 |a communication strategy 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Staňková, Pavla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/8503  |y Plný text v Digitální knihovně UTB