Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení prodeje kotlů ve firmě Ponast s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Urbánková, Kateřina (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 92 s., 4 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01693ntm a22004337u 4500
001 zp12442
041 |a cze 
100 1 |a Urbánková, Kateřina  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení prodeje kotlů ve firmě Ponast s.r.o. 
246 |a Project of using of marketing marketing mix elements for rise in sales of boilers in the Ponast company. 
260 |c 2009 
300 |a 92 s., 4 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2039 
653 |a Marketing 
653 |a marketingový mix 
653 |a produkt 
653 |a cena 
653 |a distribuce 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a Porterova analýza pěti konkurenčních sil 
653 |a SWOT analýza 
653 |a Marketing 
653 |a marketing mix 
653 |a product 
653 |a price 
653 |a promotion 
653 |a marketing communication 
653 |a Porteranalysis of five competition forces 
653 |a SWOT analysis 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/9111  |y Plný text v Digitální knihovně UTB