Marketing Plan for Chemistry Analyser Dimension Vista Launch in the Czech Republic

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Šerek, Radomír (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 83 s., 4 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01548ntm a22003857u 4500
001 zp12437
041 |a eng 
100 1 |a Šerek, Radomír  |4 dis 
245 1 0 |a Marketing Plan for Chemistry Analyser Dimension Vista Launch in the Czech Republic 
246 |a Marketingový plán uvedení biochemického analyzátoru Dimension Vista na trh v ČR 
260 |c 2009 
300 |a 83 s., 4 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2039 
653 |a marketingový plán 
653 |a strategický marketing 
653 |a strategický management 
653 |a marketingový cíl 
653 |a marketingová strategie 
653 |a cílový trh 
653 |a marketing plan 
653 |a strategic marketing 
653 |a strategic management 
653 |a marketing objective 
653 |a marketing strategy 
653 |a market target 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/9461  |y Plný text v Digitální knihovně UTB