Projekt efektivního internetového marketingu ve společnosti Maxi-tip a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Světlíková, Martina (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
SEO
SEM
Physical Description: 98 s., 6 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01558ntm a22004337u 4500
001 zp12436
041 |a cze 
100 1 |a Světlíková, Martina  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt efektivního internetového marketingu ve společnosti Maxi-tip a.s. 
246 |a Project of effective internet marketing in the company MAXI-TIP a.s. 
260 |c 2009 
300 |a 98 s., 6 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2039 
653 |a internet 
653 |a internetový marketing 
653 |a WWW prezentace 
653 |a e-mailový marketing 
653 |a internetová reklama 
653 |a banner 
653 |a SEO 
653 |a SEM 
653 |a internet 
653 |a internet marketing 
653 |a web sites 
653 |a e-mail marketing 
653 |a internet advertising 
653 |a banner 
653 |a SEO 
653 |a SEM 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/8299  |y Plný text v Digitální knihovně UTB