Marketingový plán společnosti CIDEM Hranice, a.s., divize CETRIS.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Slivka, Ivan (Dissertant)
Other Authors: Kubík, Josef (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 96 s., 7 s. obr. příloh.

Cover

LEADER 01350ntm a22003377u 4500
001 zp12428
041 |a cze 
100 1 |a Slivka, Ivan  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingový plán společnosti CIDEM Hranice, a.s., divize CETRIS. 
246 |a Marketing plan of the company CIDEM Hranice, a.s., division CETRIS. 
260 |c 2009 
300 |a 96 s., 7 s. obr. příloh. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2039 
653 |a analýza 
653 |a marketingové cíle 
653 |a marketingové strategie 
653 |a marketingový plán 
653 |a analysis 
653 |a marketing goals 
653 |a marketing strategies 
653 |a marketing plan 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kubík, Josef  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/8034  |y Plný text v Digitální knihovně UTB