Projekt marketingového plánu společnosti TK PLUS s.r.o. na rok 2009

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Medková, Monika (Dissertant)
Other Authors: Staňková, Pavla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 115 s.

Cover

LEADER 01311ntm a22003377u 4500
001 zp12401
041 |a cze 
100 1 |a Medková, Monika  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt marketingového plánu společnosti TK PLUS s.r.o. na rok 2009 
246 |a Marketing plan project of the TK PLUS, s.r.o. company 
260 |c 2009 
300 |a 115 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2011 
653 |a marketingový plán 
653 |a SWOT analýza 
653 |a konkurence 
653 |a tržní situace 
653 |a marketing plan 
653 |a SWOT analysis 
653 |a competition 
653 |a market situation 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Staňková, Pavla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/9826  |y Plný text v Digitální knihovně UTB