Projekt tvorby inovační strategie firmy HIT, s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Machová, Veronika (Dissertant)
Other Authors: Hrazdilová Bočková, Kateřina (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 90 s., 12 s. příloh.

Cover

LEADER 01537ntm a22003857u 4500
001 zp12395
041 |a cze 
100 1 |a Machová, Veronika  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt tvorby inovační strategie firmy HIT, s.r.o. 
246 |a Creation of innovation strategy project for HIT, s.r.o. 
260 |c 2009 
300 |a 90 s., 12 s. příloh. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2014 
653 |a inovace 
653 |a inovační strategie 
653 |a inovační podnikání 
653 |a inovační firma 
653 |a malý a střední podnik 
653 |a připravenost firmy k inovacím 
653 |a innovation 
653 |a innovative strategy 
653 |a innovative business 
653 |a innovative company 
653 |a small- and middle-scale company 
653 |a company's readiness for innovation 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Hrazdilová Bočková, Kateřina  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/9520  |y Plný text v Digitální knihovně UTB