Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy ALIKA a.s. využitím nástrojů marketingového mixu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Lužná, Kateřina (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 79 s., 3 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01623ntm a22004337u 4500
001 zp12383
041 |a cze 
100 1 |a Lužná, Kateřina  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy ALIKA a.s. využitím nástrojů marketingového mixu 
246 |a Project of Improvement of Competitiveness of ALIKA a.s. with Marketing Mix Implements 
260 |c 2009 
300 |a 79 s., 3 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 21.08.2039 
653 |a Marketingové řízení 
653 |a marketingový mix 
653 |a výrobek 
653 |a cena 
653 |a distribuce 
653 |a komunikační mix 
653 |a konkurence 
653 |a konkurenceschopnost 
653 |a Marketing management 
653 |a marketing mix implements 
653 |a produkt 
653 |a place 
653 |a price 
653 |a promotion 
653 |a competition 
653 |a competitiveness 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/10707  |y Plný text v Digitální knihovně UTB