Projekt využití nástrojů komunikačního mixu v prostředí obchodní firmy

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kolářová, Monika (Dissertant)
Other Authors: Morská, Barbara (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 94 s., 10 s. obr. priloh

Cover

LEADER 01517ntm a22003857u 4500
001 zp12380
041 |a cze 
100 1 |a Kolářová, Monika  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt využití nástrojů komunikačního mixu v prostředí obchodní firmy 
246 |a Project of using marketing communication's instruments in the trading company 
260 |c 2009 
300 |a 94 s., 10 s. obr. priloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2019 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a reklama 
653 |a public relations 
653 |a podpora prodeje 
653 |a direct marketing 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a marketing communication 
653 |a advertising 
653 |a public relations 
653 |a sales support 
653 |a direct marketing 
653 |a marketing research 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Morská, Barbara  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/8050  |y Plný text v Digitální knihovně UTB