Projekt zlepšení marketingové komunikace společnosti Zlínlux-osvětlení s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Horký, Ivo (Dissertant)
Other Authors: Podlešák, Petr (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 86 s, 4 s. priloh

Cover

LEADER 01410ntm a22003377u 4500
001 zp12343
041 |a cze 
100 1 |a Horký, Ivo  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zlepšení marketingové komunikace společnosti Zlínlux-osvětlení s.r.o. 
246 |a Project improving marketing communication of Zlínlux-osvětlení s.r.o. company. 
260 |c 2009 
300 |a 86 s, 4 s. priloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a Marketingová komunikace 
653 |a nástroje marketingové komunikace 
653 |a SWOT analýza 
653 |a návrh marketingové komunikace 
653 |a Marketing communication 
653 |a marketing communication tools 
653 |a SWOT analysis 
653 |a proposal of marketing communication 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Podlešák, Petr  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/8496  |y Plný text v Digitální knihovně UTB