Implementace nakupování přes internet ve firmě XYZ, a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hajná, Radka (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 86 s., 19 s. obr. příloh.

Cover

LEADER 01236ntm a22003137u 4500
001 zp12329
041 |a cze 
100 1 |a Hajná, Radka  |4 dis 
245 1 0 |a Implementace nakupování přes internet ve firmě XYZ, a.s. 
246 |a Implementation of shopping via internet in company XYZ, Inc. 
260 |c 2009 
300 |a 86 s., 19 s. obr. příloh. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2014 
653 |a Internet 
653 |a elektronický obchod 
653 |a E-shop 
653 |a Internet 
653 |a E-business 
653 |a E-shop 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/9789  |y Plný text v Digitální knihovně UTB