Marketingový plán Strany zelených pro nadcházející volební období pro Plzeňský kraj

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Břicháčková, Marie (Dissertant)
Other Authors: Staňková, Pavla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 103 s.

Cover

LEADER 01587ntm a22004337u 4500
001 zp12278
041 |a cze 
100 1 |a Břicháčková, Marie  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingový plán Strany zelených pro nadcházející volební období pro Plzeňský kraj 
246 |a Marketing plan of the Green Party for the next electoral term in Pilzen Region 
260 |c 2009 
300 |a 103 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná bez omezení od 21.08.2014 
653 |a marketingový plán 
653 |a politický marketing 
653 |a Strana zelených 
653 |a PEST 
653 |a SWOT 
653 |a časová analýza 
653 |a riziková analýza 
653 |a nákladová analýza 
653 |a Marketing Plan 
653 |a Political marketing 
653 |a Green party 
653 |a PEST 
653 |a SWOT 
653 |a time analysis 
653 |a risk analysis 
653 |a cost analysis 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Staňková, Pavla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/10886  |y Plný text v Digitální knihovně UTB