|
|
|
|
LEADER |
01710ntm a22004217u 4500 |
001 |
zp12071 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Navrátil, Michal
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Využití aktivizujících metod výuky při tvorbě školního vzdělávacího programu na SŠ (pro předmět občanská nauka)
|
246 |
|
|
|a Utilization of Activising Educational Methods during the Formation of School Education Program for Secondary Schools (for Subject Civics)
|
260 |
|
|
|c 2009
|
300 |
|
|
|a 58 s., 5 s.
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Sociální pedagogika
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Social pedagogy
|
500 |
|
|
|a Ústav: Ústav pedagogických věd
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a Klíčová slova: žák
|
653 |
|
|
|a pedagog
|
653 |
|
|
|a rámcový vzdělávací program
|
653 |
|
|
|a školní vzdělávací program
|
653 |
|
|
|a aktivizující výukové metody
|
653 |
|
|
|a styly učení žáků
|
653 |
|
|
|a kurikulární reforma
|
653 |
|
|
|a Keywords: student
|
653 |
|
|
|a teacher
|
653 |
|
|
|a framework education programme
|
653 |
|
|
|a school aducation programme
|
653 |
|
|
|a curriculum
|
653 |
|
|
|a activating teaching methods
|
653 |
|
|
|a styles of students'learning and tea-ching
|
653 |
|
|
|a curriculum reform
|
655 |
|
4 |
|a diplomová práce
|
700 |
1 |
|
|a Kašpárková, Svatava
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/9409
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|