Využití aktivizujících metod výuky při tvorbě školního vzdělávacího programu na SŠ (pro předmět občanská nauka)

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Navrátil, Michal (Dissertant)
Other Authors: Kašpárková, Svatava (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 58 s., 5 s.

Cover

LEADER 01710ntm a22004217u 4500
001 zp12071
041 |a cze 
100 1 |a Navrátil, Michal  |4 dis 
245 1 0 |a Využití aktivizujících metod výuky při tvorbě školního vzdělávacího programu na SŠ (pro předmět občanská nauka) 
246 |a Utilization of Activising Educational Methods during the Formation of School Education Program for Secondary Schools (for Subject Civics) 
260 |c 2009 
300 |a 58 s., 5 s. 
500 |a Studijní obor: Sociální pedagogika 
500 |a Studijní obor: Social pedagogy 
500 |a Ústav: Ústav pedagogických věd 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a Klíčová slova: žák 
653 |a pedagog 
653 |a rámcový vzdělávací program 
653 |a školní vzdělávací program 
653 |a aktivizující výukové metody 
653 |a styly učení žáků 
653 |a kurikulární reforma 
653 |a Keywords: student 
653 |a teacher 
653 |a framework education programme 
653 |a school aducation programme 
653 |a curriculum 
653 |a activating teaching methods 
653 |a styles of students'learning and tea-ching 
653 |a curriculum reform 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kašpárková, Svatava  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/9409  |y Plný text v Digitální knihovně UTB