Marketingová podpora zvýšení výstavu v hostinském pivovaru Moritz

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Klapalová, Klára (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 79 s., 10 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01636ntm a22004577u 4500
001 zp11844
041 |a cze 
100 1 |a Klapalová, Klára  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingová podpora zvýšení výstavu v hostinském pivovaru Moritz 
246 |a Marketing support for an increase in output in the restaurant microbrewery Moritz 
260 |c 2009 
300 |a 79 s., 10 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2019 
653 |a minipivovar 
653 |a marketingový mix 
653 |a výrobek 
653 |a cena 
653 |a distribuce 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a dotazník 
653 |a SWOT analýza 
653 |a microbrewery 
653 |a marketing mix 
653 |a product 
653 |a price 
653 |a place 
653 |a promotion 
653 |a marketing research 
653 |a questionnaire 
653 |a SWOT analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/9399  |y Plný text v Digitální knihovně UTB