Analýza využití barev v reklamě firmy Kabelová televize Přerov, a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Juráňová, Gabriela (Dissertant)
Other Authors: Lešingrová, Romana (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 62 s., 3 s. příloh

Cover

LEADER 01381ntm a22003617u 4500
001 zp11837
041 |a cze 
100 1 |a Juráňová, Gabriela  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza využití barev v reklamě firmy Kabelová televize Přerov, a.s. 
246 |a The analysis of colour use in advertisement of Kabelová televize Přerov, Inc. 
260 |c 2009 
300 |a 62 s., 3 s. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a marketing 
653 |a reklama 
653 |a barva a barevné schéma 
653 |a logo 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a marketing 
653 |a advertising 
653 |a colour and colour scheme 
653 |a logo 
653 |a marketing research 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Lešingrová, Romana  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/8367  |y Plný text v Digitální knihovně UTB