Analýza postupu přípravy eventu firmy INREMA, s.r.o. s následným hodnocením úspěšnosti

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Čuprová, Romana (Dissertant)
Other Authors: Staňková, Eva (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 59 s., 7 s. obr. příloh.

Cover

LEADER 01416ntm a22003617u 4500
001 zp11826
041 |a cze 
100 1 |a Čuprová, Romana  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza postupu přípravy eventu firmy INREMA, s.r.o. s následným hodnocením úspěšnosti 
246 |a The analysis procedure of event INREMA, s.r.o. with subsequent evaluation of success 
260 |c 2009 
300 |a 59 s., 7 s. obr. příloh. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a emoce 
653 |a event marketing 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a propagace 
653 |a reklamní agentura 
653 |a emotion 
653 |a event marketing 
653 |a marketing communication 
653 |a promotion 
653 |a advertising agency 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Staňková, Eva  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/8003  |y Plný text v Digitální knihovně UTB