Využití internetu pro marketingové účely ve firmě Strojmast,s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Krajčovičová, Veronika (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 61 s.

Cover

LEADER 01325ntm a22003617u 4500
001 zp11820
041 |a cze 
100 1 |a Krajčovičová, Veronika  |4 dis 
245 1 0 |a Využití internetu pro marketingové účely ve firmě Strojmast,s.r.o. 
246 |a The use of internet for marketing purposes in Strojmast Ltd. company 
260 |c 2009 
300 |a 61 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a E-marketing 
653 |a webová prezentácia 
653 |a banner 
653 |a e-mail marketing 
653 |a internet 
653 |a E-marketing 
653 |a web prezentation 
653 |a banner 
653 |a e-mail marketing 
653 |a internet 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/9623  |y Plný text v Digitální knihovně UTB