Odporúčanie k úspešnému pôsobeniu na slovenskom trhu pre firmu Pneu Vraník využitím nástrojov marketingového mixu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kormanová, Monika (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Slovak
Published: 2010
Subjects:
Physical Description: 74 s., 3 s. obr.příloh

Cover

LEADER 01816ntm a22004337u 4500
001 zp11815
041 |a slo 
100 1 |a Kormanová, Monika  |4 dis 
245 1 0 |a Odporúčanie k úspešnému pôsobeniu na slovenskom trhu pre firmu Pneu Vraník využitím nástrojov marketingového mixu 
246 |a Recommendation to successful activity on slovak market for company Pneu Vranik with using of marketing mix tools. 
260 |c 2010 
300 |a 74 s., 3 s. obr.příloh 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketing 
653 |a marketingový mix 
653 |a marketingový mix služieb 
653 |a výskum trhu 
653 |a ciele výskumu zahraničného trhu 
653 |a vstup na zahraničný trh 
653 |a kritériá pre vstup na zahraničný trh 
653 |a možnosti vstupu na zahraničný trh 
653 |a Marketing 
653 |a marketing mix 
653 |a marketing mix of services 
653 |a market research 
653 |a goals of foreign market research 
653 |a input to foreign market 
653 |a criterions for input on foreign market 
653 |a alternatives for input on foreign market 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/11923  |y Plný text v Digitální knihovně UTB