Analýza spokojenosti zákazníků ve firmě Restaurace U Huberta s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Schwarzová, Michala (Dissertant)
Other Authors: Taraba, Pavel (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 57s.,12s.příloh

Cover

LEADER 01278ntm a22003137u 4500
001 zp11803
041 |a cze 
100 1 |a Schwarzová, Michala  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza spokojenosti zákazníků ve firmě Restaurace U Huberta s.r.o. 
246 |a Analysis of the customer's satisfaction of the company the Restaurant U Huberta Ltd. 
260 |c 2009 
300 |a 57s.,12s.příloh 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing služeb 
653 |a spokojenost zákazníka 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a service marketing 
653 |a customer satisfaction 
653 |a marketing research 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Taraba, Pavel  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/8771  |y Plný text v Digitální knihovně UTB