Doporučení ke zvýšení kvality poprodejních služeb ve společnosti LAPP KABEL s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kamenec, Josef (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2009
Subjects:
Physical Description: 57 s.

Cover

LEADER 01580ntm a22003857u 4500
001 zp11800
041 |a cze 
100 1 |a Kamenec, Josef  |4 dis 
245 1 0 |a Doporučení ke zvýšení kvality poprodejních služeb ve společnosti LAPP KABEL s.r.o. 
246 |a Recommendations to improve the quality of after-sales services at LAPP KABEL Ltd 
260 |c 2009 
300 |a 57 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2014 
653 |a Prodejní a poprodejní proces 
653 |a péče o zákazníka 
653 |a SWOT analýza 
653 |a plánování podnikových zdrojů 
653 |a GPS monitorování 
653 |a nákladová a riziková analýza 
653 |a Sales and after-sales service 
653 |a customer care 
653 |a SWOT analysis 
653 |a enterprise resource planning 
653 |a GPS monitoring 
653 |a cost and risk analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/9129  |y Plný text v Digitální knihovně UTB